ALBATROS EDUCATION PRIVE
معلومات عن ALBATROS EDUCATION PRIVE مثيل لأودو، تخطيط موارد المؤسسات مفتوح المصدر .
التطبيقات المثبتة
- OpenEduCat Core
- Manage Students, Faculties and Education Institute
- OpenEduCat Activity
- Manage Activities
- OpenEduCat Admission
- Manage Admissions
- OpenEduCat Assignment
- Manage Assgiments
- OpenEduCat Attendance
- Manage Attendances
- OpenEduCat Classroom
- Manage Classroom
- OpenEduCat ERP
- Manage Students, Faculties and Education Institute
- OpenEduCat Exam
- Manage Exam
- OpenEduCat Facility
- Manage Facility
- OpenEduCat Fees
- Manage Fees
- OpenEduCat Library
- Manage Library
- OpenEduCat Parent
- Manage Parent
- OpenEduCat Timetable
- Manage TimeTables
- المبيعات
- من عروض الأسعار للفواتير
- الفوترة
- الفواتير والمدفوعات
- إدارة علاقات العملاء
- تتبع العملاء المهتمين وإغلاق الفرص
- الموقع الإلكتروني
- أداة بناء المواقع الإلكترونية للمؤسسات
- المخزون
- إدارة أنشطة مخزونك والأنشطة اللوجسيتية
- المحاسبة
- إدارة المحاسبة المالية والتحليلية
- الشراء
- أوامر الشراء، والمناقصات، والاتفاقيات
- المشروع
- نظّم وخطّط لمشاريعك
- المتجر الإلكتروني
- بع منتجاتك عبر الإنترنت
- التسويق بالبريد الإلكتروني
- قم بتصميم وإرسال وتتبع رسائل البريد الإلكتروني
- الجداول الزمنية
- متابعة الوقت الذي يقضيه الموظف في المهام
- النفقات
- قم بإرسال وتصديق وإعادة فوترة نفقات الموظفين
- الاستوديو
- قم بإنشاء وتخصيص تطبيقاتك على أودو
- المستندات
- إدارة المستند
- الإجازات
- قم بتخصيص أيام الإجازة المدفوعة ومتابعة طلبات الإجازات
- التوظيف
- تتبع مخطط سير عمل التوظيف
- الموظفون
- مركزة معلومات الموظف
- Portal: Employee Link
- This module establishes a direct link between an employee and their corresponding portal user account in Odoo. It ensures better synchronization and access control by associating employee records with portal users, enabling employees to log in via the portal and view or interact with assigned data as per defined access rights.
- Timesheet Portal
- Portal Timesheet Entry for Tasks: This module enables portal users to log timesheets directly from the task view in the Odoo portal. It enhances collaboration by allowing customers or external users with portal access to record the time spent on assigned tasks without needing back-end access. This feature is especially useful for service-based businesses working with contractors, freelancers, or clients who need to track their time against project tasks. portal timesheet, timesheet from portal, odoo portal timesheet entry, portal user timesheet, client timesheet entry, external user timesheet, public timesheet entry, odoo portal timesheet module, odoo portal timesheet app, odoo timesheet for portal users, odoo portal project timesheet, odoo custom timesheet portal, odoo timesheet external access, odoo timesheet portal access, contractor timesheet, freelancer timesheet, employee timesheet via portal, client timesheet submission, remote timesheet entry, timesheet without backend login, timesheet for non-logged in users, hr timesheet portal, project timesheet portal, task timesheet portal, portal user project tracking, project billing timesheet portal
- المعرفة
- تمكن من مركزة وإدارة وزيادة معرفتك
- Messages: Schedule Send Option
- The tool to schedule Odoo messages to be delivered at a later time not immediately. Delay delivery of a message. Schedule message sending. Postponed messages. Undo messages delivery. Cancel sending messages. Delay message delivery. Delayed delivery. Deliver with a delay. Deliver message with a delay. Postpone message sending. Delayed messages. Schedule emails to send. Schedule mails to send. Scheduled messages feature. Schedule Emails To Send Later. Scheduled mails feature. Send message later. Send mails later. Send later. Deliver later. Send message scheduled. Composer schedule sending. Odoo chatter: send later. Send emails later. Schedule messages to send. Send messages later. Scheduled emails feature. Undo sending messages.
- تكامل Whatsapp مع أودو
- يقوم بدمج أودو مع WhatsApp لاستخدام خدمة مراسلة WhatsApp
- توقيع
- أرسل المستندات ليتم التوقيع عليها عبر الإنترنت ومعالجة النسخ التي تم ملؤها
- مكتب المساعدة
- قم بتتبع تذاكر العملاء وحلها وترتيبها حسب الأولوية
- الاشتراكات
- قم بإنشاء الفواتير الدورية وإدارة عمليات التجديد
- التخطيط
- قم بإدارة جداول عمل موظفيك
- الفعاليات
- انشر الفعاليات، وبع التذاكر
- المناقشة
- الدردشة، بوابة البريد الإلكتروني، والقنوات الخاصة
- جهات الاتصال
- قم بمركزة دفتر عناوينك
- التقويم
- جدوِل اجتماعات الموظفين
- التسويق على وسائل التواصل الإجتماعي
- قم بإدارة زائري موقعك الإلكتروني ومواقع التواصل الاجتماعي
- الدردشة المباشرة
- دردش مع زائري موقعك الإلكتروني
- المواعيد
- السماح للأفراد بحجز الاجتماعات في جدول أعمالك
- الاستطلاعات
- قم بإرسال استطلاعاتك أو مشاركتها مباشرة.
- الحضور
- متابعة حضور موظف
- التسويق عبر الرسائل النصية القصيرة
- قم بتصميم وإرسال وتتبع الرسائل النصية القصيرة
- قائمة المهام
- نظم عملك من خلال المذكرات وقوائم المهام
- إدارة المهارات
- إدارة المهارات، والمعرفة، والسير الذاتية لموظفيك
- وظائف على الإنترنت
- إدارة عملية التوظيف عبر الإنترنت